Hej Linda!
Som Slankas Februarimodell har vi sett att du haft stor framgång i din viktnedgång nu under februari månad.
Har du några snabba tips om vad man kan göra när suget/hungern sätter in på kvällar/helger?

Det gäller och sysselsätta sig och tänka på annat. Jag är pysseltokig och kreativ! Så jag brukar som sagt pyssla. Här är några saker som jag har gjort på kvällarna. Bara fantasin sätter gränserna! Hoppas du blir inspirerad 🙂

Vill du också gå ned i vikt med Linda och Slanka? Handla här!

  Vill du också gå ned i vikt med Linda och Slanka? Handla här!

Slanka Maxi innebär att Linda går på Slankas intensivaste viktprogram där man äter 3 Slanka måltider per dag – men med ett mycket lågt kaloriintag på totalt 500 kcal/dag, en så kallad VLCD
(Very Lov Calorie Diet). Efter 3-4 dagar börjar kroppen producera ketonkroppar vilket gör att hungerkänslorna kraftigt avtar och muskelmassan samtidigt skyddas. Reserverna tas från fettlagren.
3 Slanka måltider per dag ger 100 % fullvärdig näring med alla vitaminer, mineraler och spårämnen som kroppen behöver – därför ställer inte kroppen inte in sig på svält. Linda kommer också få coachning och stöd från Slankas träningsexpert Jeanette. En del av mångas framgång i viktnedgången – är just stödet och kontakten med Slankas coacher – som ger feedback och hjälper en med att träna in nya tankebanor under en livsstilsförändring.
Vill du också gå ned i vikt med Linda och Slanka? Handla här!

#viktminskning, extrakilon, high protein, Lågkaloridiet, lågkolhydratskost, låglaktos, Måltidsersättning, måltidsersättningar, Middagstips, övervikt, shakes, Slanka Deli Diet, träning, viktnedgång, gå ned i vikt, Grönsakssoppa, livsstil, Lunchtips, Står still i vikt, Hälsa, snabbt ned i vikt, frukost, pyssla, kreativitet, hunger, sug, ketonfas, aktivitet, fritidsintresse