Behöver du gå ned några kilon? Mjukstarta med Slanka 5:2. Det är enkelt, säkert och effektivt. 5 dagar i veckan äter du ”vanlig mat” och 2 dagar i veckan har du dina ”Slanka dagar” då du byter ut dina 3 måltider mot Slankas goda måltidsersättningar – välj mellan Slankas soppor, shakes, puddingar eller havremål. Se till att dricka mycket vatten under dina Slanka-dagar.

Du kommer snabbt märka resultat på måttbandet, kläderna och på vågen. Motivationen och välmåendet kommer vara på topp. Gå gärna ihop med en vän eller partner så kan ni sporra varandra. Sätt upp ett tidsmål – och sätt upp delmål på vägen, gärna i 5-kilos etapper. Se till att belöna dig längs vägen när du uppnått ett delmål, med annat än mat och dryck.
Många har Slanka 5:2 som en livsstil. Det har visat sig ge fina resultat på blodsocker och förebygger livsstilssjukdomar som övervikt och diabetes.

Här kan du beställa din Slanka mat!

Lågkaloridiet, Måltidsersättning, mjölkprotein, övervikt, proteindiet, shakes, Slanka Deli Diet, Slanka Maxi, Slanka Sverige, soppor, träning, viktnedgång, gå ned i vikt, Grönsakssoppa, Hälsa, snabbt ned i vikt, frukost, semesterkilon, slanka kombi, slanka choklad, havremål, slanka thaisoppa, snabb viktnedgång, gå snabbt ner i vikt, Slanka Jordgubb, Slanka Mintchoklad, Slanka Kycklingsoppa, Ny Hälsa, Slanka Balans, Slanka 5:2, Slanka Cappuccino, Slanka Havremål, Slanka Måltidsersättningar, Slanka soppor Slanka Shakes, Träningsövningar, Slanka Dieten, slanka viktklubben