Några tips inför påsk – till dig som försöker gå ner i vikt

  1. Dra ner på kaloriintaget halva dagen med hjälp av Slanka. Grunda gärna med en shake strax innan festen, så minskar risken att överäta.
  2. Ät med måtta på lite mindre tallrik.
  3. Gör medvetna val! Ät inte slentrianmässigt av det du egentligen lika gärna kan undvara.
  4. Ät långsamt, tugga väl och njut av det du bestämt dig för att äta. Känn in när du är mätt och stoppa i tid.
  5. När du har ätit din portion men ändå vill ha mer – ta en Slanka minttablett eller en frukt – det brukar bromsa aptiten.
  6. Drick inte dina kalorier – skippa alkohol och läsk/påskmust. Välj kolsyrat vatten som du smaksätter själv.
  7. Tänk 2 är mer än 0! Planera godiset i förväg – ta 2 praliner och njut ordentligt av dessa istället för att frossa.
  8. Rör på dig – en promenad i friska luften – umgås med familj/vänner – kolla in alla vårtecken!

Om du trots allt råkar överäta, balansera upp ditt kaloriintag nästa dag med Slanka plus en extra lång promenad eller ett träningspass.

TiPS: Överraska med något oväntat i påskäggen, t ex olika sorters nötter och torkad frukt, biobiljetter, trisslotter, parfym, tvål, lipgloss etc.

Vill du också gå ner i vikt med Slanka, handla här!

 Vill du också gå ner i vikt med Slanka, handla här!

Lågkaloridiet, Måltidsersättning, mjölkprotein, övervikt, proteindiet, shakes, Slanka Deli Diet, Slanka Maxi, Slanka Sverige, soppor, träning, viktnedgång, gå ned i vikt, Grönsakssoppa, Hälsa, snabbt ned i vikt, frukost, semesterkilon, slanka kombi, slanka choklad, havremål, slanka glass, slanka thaisoppa, snabb viktnedgång, gå snabbt ner i vikt, Slanka Jordgubb, Slanka Mintchoklad, Slanka Kycklingsoppa, Ny Hälsa, Slanka Balans, Slanka 5:2, Slanka Cappuccino, Slanka Havremål, Slanka Måltidsersättningar, Slanka soppor Slanka Shakes, Träningsövningar, kostersättning, graviditet, ohälsa, gravid, Slanka Måltidsbitar, Vårklipp, Ketogen kost