Härligt att våren är här nu i dessa jobbiga tider som vi alla går igenom.

Jag har valt att inte gå till gymmet alls för att riskera smitta eller bli smittad. Istället har jag promenerat mycket vid viken nedanför där jag bor och det har blivit många steg eftersom jag är mitt uppe i en flytt.
Sedan kan jag tipsa om att träna hemma – det finns många bra hemmaövningar man kan göra med kroppens egna vikt som motstånd.

Mitt fokus nu ligger på att hålla mig viktstabil enligt Slanka Balans. Nu väljer jag sundare val än innan Viktutmaningen. Jag väljer också att fokusera på rörelse för att hålla vikten.

Äter Slankas Havremål varje morgon till en kopp kaffe och sen håller jag mig mätt rejält länge. Den goda vanan kommer jag fortsätta med!

Vecka 10:
Vikt denna vecka; 88.5 kg (+-0)
Total Viktnedgång: – 4,8 kg
Midja; 97 cm (+-0)
Total minskning midjemått: – 5 cm

Vill du också gå ned i vikt med Slanka och Viktutmaningen?
Handla 
här

Slanka Maxi innebär att man går på Slankas intensivaste viktprogram där man äter 3 Slanka måltider per dag – men med ett mycket lågt kaloriintag på totalt 500 kcal/dag, en så kallad VLCD (Very Lov Calorie Diet). Efter 3-4 dagar börjar kroppen producera ketonkroppar vilket gör att hungerkänslorna kraftigt avtar och muskelmassan samtidigt skyddas. Reserverna tas från fettlagren.

3 Slanka måltider per dag ger 100 % fullvärdig näring med alla vitaminer, mineraler och spårämnen som kroppen behöver – därför ställer inte kroppen inte in sig på svält.

Deltagarna i Viktutmaningen får stöd från Slankas träningsexpert Jeanette. En del av mångas framgång i viktnedgången – är just stödet och kontakten med Slankas coacher – som ger feedback och hjälper en med att träna in nya tankebanor under en livsstilsförändring.

Vill du också gå ned i vikt med Viktutmaningen och Slanka? Handla här!

Hålla vikten, Hemmaträning, Slanka Balans, Slanka Havremål, träning, Viktutmanare Daniella, Viktutmaningen vecka 10