Slanka KOMBI

Gå ner i vikt i lugnare takt.
Starta här eller trappa ner från Slanka MAXI

gå ner i vikt med Slanka Kombi

 

“KOMBI har varit ett sätt för mig att lära mig hålla vikten.”

Kombi passar mig alldeles utmärkt. Så här ser mitt upplägg ut:
3 Slanka måltider per dag + en mindre måltid. Kycklingsallad har blivit en favorit! Välj magert protein – sikta på 100-120 gram – fyll på med goda, näringsrika grönsaker.” 

Helen kickstartade med Maxi (bilden -16,4 kg efter 12 veckor) och skiftade sedan mellan Kombi och Maxi
 

Det här äter du när du går ner i vikt med Slanka KOMBI

3 Slanka-måltider (500 kcal) + 1 mindre måltid (ca 500 kcal)

Du äter dina tre Slanka-måltider som basmat och lägger till en mindre måltid med proteinrik föda och grönsaker. Du äter alltså totalt fyra måltider/dag (=ca 1 000 kalorier)*. Du kan även välja att tillsätta den proteinrika födan/grönsakerna som tillbehör i dina Slanka-måltider. För att få maximal förbränning och gå ner i vikt är det viktigt att du äter så här varje dag.

*Referensvärde för normalt energiintag per dag = ca 2 000-3 000 kcal/dag.

 

Välj bland dessa måltidsersättningar på Slanka KOMBI

Shakes

 

Soppor

 

Pudding

 

Havremål

 

Måltidsbitar

 

Drick ungefär 2 liter vatten per dag. Viktigt att du får i dig nödvändig vätska när du minskar kaloriintaget och inte äter vanlig kost.

På KOMBI uteblir ketonfasen som dämpar hungerkänslorna. Din viktminskning tar något längre tid än MAXI. Fortsätt med KOMBI tills du nått din målvikt. Vill du växla till MAXI för att öka på takten så är det fullt möjligt.


Glöm inte den dagliga motionen under ditt viktprogram.

VÄLJ VIKTPROGRAM

SLANKA MAXI

Allt du behöver och inget mer.
Snabbt, enkelt och gott!

 

SLANKA KOMBI

Slanka shakes/soppor och
viktminskning i lugnare takt

 

SLANKA 5:2 & 800

Slanka som bas
i Mosleys dieter

SLANKA BALANS

Behåll din nya vikt med
Slanka Balans