Träning - Slanka Sverige
Very Low Calorie Diet

Träning

Tips för att få in mer rörelse i vardagen

Tips för att få in mer rörelse i vardagen

Vi är skapta för att röra på oss men dessvärre har stillasittande blivit till ett stort folkhälsoproblem. Du behöver röra på dig minst 30 minuter per dag för att få en god hälsa. När du rör på dig gör du av med mer energi och kolesterolhalten i blodet sänks.

läs mer

Så lyckas du hålla vikten livet ut – del 2

Hemligheten med att hålla vikten livet ut När du har nått din målvikt med Slanka-dieten så se det som en början på ditt nya, lätta sätt att äta och leva! En hållbar viktminskning innebär att du ändrar dina matvanor och livsstil för gott – livet ut! Glöm att det finns...

läs mer
Hemligheten med att hålla vikten livet ut – del 1

Hemligheten med att hålla vikten livet ut – del 1

Orsaker till att du misslyckas med att hålla din nya vikt Att Slankas produkter och viktminskningsprogram ger fantastiska resultat finns det många goda exempel på. Den stora utmaningen för de flesta är att hålla den nya vikten. Vad beror det på att vissa lyckas och...

läs mer
Slankas bloggare Maria Äxter

Slankas bloggare Maria Äxter

Känns verkligen som att jag står på toppen av ett berg och blickar ut över 12 nya fräscha månader. Målet är solklart. Jag vill bli Slanka-re.

läs mer
Mindfulness till morgonkaffet

Mindfulness till morgonkaffet

När hungerkänslor eller ”sug” efter sötsaker och onyttig mat kommer, ta till 3-minuters regeln. Sug sitter oftast i 3 minuter (och det står vi väl ut! 🙂 Ju fler gånger vi upprepar det här, desto lättare blir det.

läs mer
Promenera mera!

Promenera mera!

Promenader är enkel och kul träning i dessa tider! Det finns många fördelar med denna motionsform:

– du kan göra det praktiskt taget överallt
– när det passar dig och ditt schema.
– du får frisk luft och du ökar din fettförbränning.

läs mer
<-- 13136 -->